
Podczas warsztatu będziemy tworzyć analizę SWOT (Strengths – mocne strony, Weaknesses – słabe strony, Opportunities – szanse i Threats – zagrożenia) dla sztucznej inteligencji w różnych sektorach kultury i kreatywnych.
Warsztat dotyczy promocji i ma formułę „stolikową”. Uczestnicy przy stolikach mapują mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia, jakie niesie ze sobą sztuczna inteligencja. Wspierają ich mentorzy w następujących dziedzinach:
- Sztuki audiowizualne – Marek Mardosewicz – scenarzysta, dramatopisarz i założyciel studia animacji AI blnk
- Muzyka – Maciej Zieliński – kompozytor, aranżer i producent muzyczny, Robert Korzeniewski Mr ROOT, producent muzyczny, remixer i DJ
- Prasa – Szymon Glonek, redaktor, producent, wydawca programów wideo
- Książka – Magdalena Penther, menadżerka kultury, autorka.
- Fotografia – Ludmiła Mitręga, prezeska Stowarzyszenia Fotoreporterów, członkini zarządu Stowarzyszenia Kreatywna Polska
- Gry – Marek Czerniak, twórca gier komputerowych, współzałożyciel i przewodniczący Rady Fundacji Indie Games Polska
Warsztat poprowadzi dr Krzysztof Franek- Pełnomocnik Rektora ds. Rozwoju Uczelni oraz szef Laboratorium Narracji Wizualnych vnLab w Szkole Filmowej w Łodzi.
Kiedy: 17 września 2025 roku, godz. 10.30– 14.30
Gdzie: siedziba Wolters Kluwer sala „Warszawa” ul. Przyokopowa 33, Warszawa
Rejestracja: kontakt@kreatywnapolska.pl
Liczba miejsc jest ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.