
Usprawnienie systemu zachęt, wprowadzenie statusu artysty zawodowego, dofinansowania dla organizacji i instytucji, żeby ustabilizować ich sytuację, finansowanie nie projektowe, tylko poza projektowe dla instytucji, wewnętrzne regulacje ministerstwa na poziomie wydatków kwalifikowanych, czyste nośniki, jasne oznaczanie pieniędzy, które idą na kulturę do samorządów, budowanie świadomości doniosłości kultury, budowanie świadomości potrzeby budowania tej jakości ze strony artystów, edukacja kulturalna…
To nie wszystkie – ale bardzo ważne -wnioski i petycje płynące z V Forum Kreatywności – (nasi) goście V Forum Kreatywności Stowarzyszenia Kreatywna Polska to specjaliści z sektora kultury i kreatywnego (SKK). Zobacz, o czym rozmawialiśmy z nimi podczas V Forum Kreatywności:
https://www.kreatywnapolska.pl/v-forum-kreatywnosci-podsumowanie-i-wnioski/
V Forum (ponownie) odbyło się stacjonarnie w Kinie Kultura oraz online w Internecie, na kanale YouTube Stowarzyszenia – 24 czerwca 20025r.
25 czerwca odbył się warsztat poświęcony skutecznym sposobom dotarcia do odbiorcy kultury.
Dziękujemy wszystkim, którzy przybyli 24 czerwca 2025 na VII Forum Kreatywności do Kina Kultura oraz włączyli transmisję Forum na YouTube Stowarzyszenia Kreatywna Polska.
Zapraszamy do oglądania Forum Kreatywności – w całości, lub wybranych paneli na kanale YouTube Stowarzyszenia Kreatywna Polska.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Forum Kreatywności to bezpłatne spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Kreatywna Polska dla osób działających w sektorach kultury i kreatywnych (SKK).
Fora Kreatywności dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu własnego Instytutu Przemysłów Kreatywnych: Rozwój Sektorów Kreatywnych.
Stowarzyszenia Kreatywna Polska (www.kreatywnapolska.pl) jest najbardziej reprezentatywną organizacją skupiającą polski sektor kreatywny reprezentują liczne podmioty z branży kultury i kreatywnej, a także organizacje polskich twórców, przedsiębiorców, wydawców, producentów, nadawców oraz dystrybutorów treści.