Niezależny konsultant rynku mediów w budowaniu subskrypcji cyfrowych. Założyciel i właściciel agencji marketingowej DigitalFlow.pl. Partner, współpracownik firm oferujących narzędzia i platformy, m.in.: Piano.io, Marfeel.com, Upscore.com. Konsultant i szkoleniowiec Stowarzyszenia Mediów Lokalnych, Elamed Media Group, mentor w Thompson Foundation Deepening Digital III – Reconstructing the Central European local media.
Od 2013 do 2016 zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej” ds. online. W latach 2010 – 2013 dyrektor rozwoju serwisów contentowych Grupy Wydawniczej Polskapresse. Wieloletni dziennikarz i redaktor „Dziennika Łódzkiego”, „Gazety Wyborczej” i „Nowego Dnia” oraz „Dziennika Gazety Prawnej”.
Absolwent programu Management 2011 ICAN Institute oraz podyplomowych Studiów Socjologicznych w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi UŁ. Mgr kulturoznawstwa Uniwersytetu Łódzkiego.