Kompozytor muzyki instrumentalnej i elektronicznej, improwizator, wykładowca i kreator wydarzeń kulturalnych. W swojej twórczej pracy skupia się przede wszystkim na zagadnieniach jakości, tożsamości i kulturowych kontekstach dźwięków pochodzących z różnych źródeł: instrumenty, sample, przetworzenia elektroniczne, obiekty, wideo itp. Jego utwory wykonywane były m. in. przez Orkiestrę Muzyki Nowej, Polską Orkiestrę Radiową pod batutą Szymona Bywalca, a także przez Junge Musik Berlin, Kwartludium, Kwadrofonik, Cellonet, Smash Ensemble, Robina Rimbauda Scannera, Lux:NM, KammerensembleN Stockholm, Kwartet Śląski, NeoQuartet, Plus-Minus Ensemble. Jest współtwórcą tria Cybulski/Pałosz/Wojciechowski zajmującego się improwizowaną muzyką instrumentalno-elektroniczną. W 2015 roku, wraz z Moniką Pasiecznik, był kuratorem organizowanego przez fundację Bęc Zmiana w Narodowym Instytucie Audiowizualnym w Warszawie festiwalu Rewolucja Cyfrowa Muzyki, poświęconego najnowszym tendencjom w muzyce europejskiej oraz tezom niemieckiego filozofa muzyki Harry’ego Lehmanna. W 2007 był dyrektorem organizacyjnym Festiwalu Musica Electronica Nova we Wrocławiu.
Publikował teksty m. in. w „Ruchu Muzycznym” i „Glissandzie”, współpracuje też z Polskim Radiem. Był wielokrotnym gościem Programu 2 Polskiego Radia oraz RDC, TVP Kultura, programu „Pegaz” i rozgłośni Deutschlandfunk i Sudwestrundfunk. Ukończył Staatliche Hochschule für Musik und darstellende Kunst w Stuttgarcie w klasie kompozycji Marca Stroppy oraz teorii muzyki i nowych mediów u Mathiasa Hermanna. Otrzymał stypendia Donaueschinger Musiktage, Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ZAiKS, Prezydenta m. st. Warszawy i Instytutu Muzyki i Tańca. Jest wykładowcą Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie.