SWOT dla sztucznej inteligencji – warsztat

Warsztat poświęcony był tworzeniu analizy SWOT (Strengths – mocne strony, Weaknesses – słabe strony, Opportunities – szanse i Threats – zagrożenia) dla sztucznej inteligencji w różnych sektorach kultury i kreatywnych w kontekście. promocji

Miał formułę „stolikową”. Uczestnicy przy stolikach mapowali mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia, jakie niesie ze sobą sztuczna inteligencja. Wspierali ich mentorzy w następujących dziedzinach:

  • Sztuki audiowizualne – Marek Mardosewicz – scenarzysta, dramatopisarz i założyciel studia animacji AI blnk
  • Muzyka – Maciej Zieliński – kompozytor, aranżer i producent muzyczny, Robert Korzeniewski Mr ROOT, producent muzyczny, remixer i DJ
  • Prasa – Szymon Glonek, redaktor, producent, wydawca programów wideo
  • Książka – Magdalena Penther, menadżerka kultury, autorka.
  • Fotografia – Ludmiła Mitręga, prezeska Stowarzyszenia Fotoreporterów, członkini zarządu Stowarzyszenia Kreatywna Polska
  • Gry – Marek Czerniak, twórca gier komputerowych, współzałożyciel i przewodniczący Rady Fundacji Indie Games Polska

Warsztat poprowadził dr Krzysztof Franek – Pełnomocnik Rektora ds. Rozwoju Uczelni oraz szef Laboratorium Narracji Wizualnych vnLab Szkole Filmowej w Łodzi.

Wszystkie panele

Zapoznaj się ze wszystkimi tematami, o jakich rozmawialiśmy podczas VI Forum Kreatywności.

Newsletter Stowarzyszenia Kreatywna Polska

Przejdź do treści